49ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΤΕΥΧΟΣ 17

ΠΡΟΛΟΓΟΣ    -    ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ      -  ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ     -   ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΑΓΙΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ     ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ     -    ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ  ΑΛΛΑΓΗ    -   ΕΤΗΣΙΑ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ 2020    -   ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ    ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ   -  ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

   Περιβάλλον είναι το σύνολο των φυσικών και ανθρωπογενών παραγόντων και στοιχείων που βρίσκονται σε αλληλεπίδραση και επηρεάζουν την οικολογική ισορροπία, την ποιότητα ζωής, την υγεία των κατοίκων, την ιστορική και πολιτιστική παράδοση και τις αισθητικές αξίες.

    Το περιοδικό αυτό έχει σαν σκοπό με φωτογραφικό υλικό και άρθρα να περιγράψει την ιστορική εξέλιξη της συνοικίας του Αγίου Ελευθερίου του 5ου Διαμερίσματος της Αθήνας, να κάνει μια αναδρομή στην εξέλιξη των σχολείων της περιοχής, να συγκρίνει το φυσικό περιβάλλον της περιοχής με το σήμερα, να αξιολογήσει το αστικό περιβάλλον του σήμερα ως προς τα θετικά και τα αρνητικά του και  να δώσει κάποιες πρώτες λύσεις.

   Επίσης γίνεται μια προσπάθεια να προσεγγίσει, αξιοποιώντας τα μετεωρολογικά φαινόμενα και κλιματικά δεδομένα του μετεωρολογικού σταθμού του 49ου Λυκείου Αθηνών, την επίδραση των κλιματικών αλλαγών στην περιοχή του Αγίου Ελευθερίου.

image_67173121

      Είναι στα πλαίσια του προγράμματος που έχει αναλάβει το σχολείο μας με θέμα:

 « ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ »

Το πρόγραμμα επιλέχθηκε με σκοπό:

1.      Οι μαθητές να εξοικειωθούν  με τις θετικές επιστήμες, και κυρίως τη Μετεωρολογία.

2.      Να προσεγγίσουν τη σύνδεση Μετεωρολογίας Περιβάλλον.

3.      Να γνωρίσουν οι μαθητές την συνοικία τους.

4.      Να εξοικειωθούν στο να ψάχνουν πληροφορίες σε βιβλία και στο διαδίκτυο.

5.      Να μάθουν να συντάσσουν και να οργανώνουν ένα επιστημονικό περιοδικό.

6.      Να δημιουργήσουν με τη φαντασία τους και να αυτοσχεδιάζουν, να μάθουν να διακρίνουν την αλήθεια από το ψέμα, να πειραματίζονται και να βγάζουν συμπεράσματα με βάση τους νόμους που διέπουν τη φύση.

                                                                                                Η συντακτική επιτροπή

Συντελεστές μαθητές στη συγγραφή του βιβλίου και στη διαδικασία του προγράμματος

ΕΠΙΘΕΤΟ

ΟΝΟΜΑ

ΤΜΗΜΑ

ΑΒΡΑΜΙΔΗ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Β1

ΒΕΝΙΑΜΙΝ

ΛΗΔΑ ΘΕΟΔΩΡΑ

Β1

ΓΑΛΑΤΕΡΟΥ

ΕΛΕΝΗ

Β1

ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ

ΜΑΡΙΑ

Β1

ΓΚΕΚΑ

ΦΕΡΝΑΝΤΟ

Β1

ΓΚΙΝΟΥ

ΝΕΚΤΑΡΙΑ

Β1

ΔΡΑΓΑΣΗ

ΜΑΡΙΑ

Β1

ΚΑΪΤΣΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Β1

ΛΕΝΑ

ΚΛΑΟΥΝΤΙΑ

Β1

ΜΠΑΛΑΣΚΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Β1

ΤΖΑΝΑΚΑΚΗΣ

ΕΥΘΥΜΙΟΣ

Β1

ΒΟΗΘΗΣΑΝ : ΜΠΟΥΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ- ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ      Β2

                           ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ               Β2

                            ΖΑΠΑΝΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ                                 Β3

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

·       ΚΩΣΤΟΥΡΟΥ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ                   Ειδικότητα: ΠΕ03

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σχολικό Έτος 2020 – 2021