49ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΑΡΧΙΚΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ    ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ 1 - ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ 2    ΕΝΔΥΜΑΤΑ - ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ      ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΕΩΣ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ      ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΜΑΘΗΤΩΝ& ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ      ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΜΑΘΗΤΩΝ

Ζωγραφική από μαθητές του προγράμματος

Αγγεία

  
Κολύβας Βασίλης Γ1


Βισνιέβσκι-Χιτς Δαυίδ Εμίλ Γ1

 
Τσούτη Σοφία Α3


Πάσσαρη Σταυρούλα Α3

Προσωπεία

  
Νικητέα Δήμητρα Β2

 
Σοφρώνη Ελισάβετ Α3

  
Βισνιέβσκι-Χιτς Δαυίδ Εμίλ Γ1


Βισνιέβσκι-Χιτς Δαυίδ Εμίλ Γ1


Βισνιέβσκι-Χιτς Δαυίδ Εμίλ Γ1


Βισνιέβσκι-Χιτς Δαυίδ Εμίλ Γ1

 
Σολογάνης Παντελής Γ2


Βισνιέβσκι-Χιτς Δαυίδ Εμίλ Γ1


Σολογάνης Παντελής Γ2


Στόλη Κασσιανή Α3

     
Βλάμη Μαρία-Σταματίνα Α1


Κώτση Έλλη-Μαρία Α2


Σολογάνης Παντελής Γ2

ΘΕΑΤΡΟ


Κολύβας Βασίλης Γ1

Εργασίες καθηγητών

Α) ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

1.      Τίτλος  ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ

·         Συγγραφέας: ΚΩΣΤΟΥΡΟΥ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ Μαθηματικός

·         Βίντεο:              http://youtu.be/SsmTJ6_PBxg

·          

   Γνωστική περιοχή: ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ  Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ Κανονικό Πολύγωνο  Το θέμα μας μελετά την κατασκευή του κανονικού πολυγώνου εγγεγραμμένου σε κύκλο, καθώς και του περιγεγραμμένου στον κύκλο, την προσέγγιση της περιμέτρου  του κύκλου με την μέθοδο που  προσέγγισε ο Αρχιμήδης. Τέλος θα προσεγγίσει τρόπο κατασκευής της ορχήστρας του θεάτρου της Επιδαύρου και χάραξη του κοίλου αυτού. Εργαλεία: Καθοδηγούμενη χρήση λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας   (GeoGebra) για δυναμική διαχείριση μαθηματικών αντικειμένων που έχει από πριν κατασκευάσει ο καθηγητής, καθώς και βίντεο για πληροφορίες. Στο φάκελο ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ (αρχείο συμπιεσμένο . rar), υπάρχει:  α) Το σενάριο με δύο φύλλα εργασίας και β) Δύο λογισμικά με GeoGebra (ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΟΛΥΓΩΝΟ, ΟΡΧΗΣΤΡΑ) για την βοήθεια του μαθήματος.  Στο τέλος του μαθήματος προβάλλεται βίντεο για πληροφορίες και απάντηση σε κάποια ερωτήματα μαθητών.                                    ΕΡΓΑΣΙΑ

Β)  ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Τίτλος   ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ – ΠΕΡΣΕΣ

Συγγραφέας: ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑΣ Φιλόλογος


Τοιχογραφία από τάφο της Ποσειδωνίας. Σκηνή συμποσίου. Αντιπροσωπευτικό έργο της ελληνικής ζωγραφικής των κλασικών χρόνων. (Μουσείο Paestum)

   Σχέδιο Μαθήματος Ιστορία Α΄ Λυκείου του  ΚΑΤΣΙΚΑ ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ Φιλόλογο  του 49ου Γενικού Λυκείου Αθηνών

 Τα πνευματικά και καλλιτεχνικά επιτεύγματα ασφαλώς διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην πολιτιστική ανάπτυξη κάθε πόλης- κράτους. Εξίσου σημαντικό ρόλο αποτελεί και η καθημερινή ζωή στις πόλεις της μητροπολιτικής Ελλάδας και στις αποικίες.

Στοιχεία της καθημερινής ζωής που προσδιορίζουν το πολιτιστικό επίπεδο των κλασσικών χρόνων.  Η Αθήνα, κομβικό κέντρο της κλασσικής εποχής. Πνευματικά επιτεύγματα

« ΠΕΡΣΕΣ »  ΑΙΣΧΥΛΟΣ  :   Άσκηση  για την Αρχαία Τραγωδία με ερωτήσεις   
Προβολή αποσπάσματος βίντεο ή ανάγνωση από τους μαθητές αποσπάσματος του έργου Πέρσες του Αισχύλου.

Προτεινόμενο απόσπασμα βίντεο ΠΕΡΣΕΣ από ΘΕΑΤΡΟ ΚΟΥΝ  από 1: 16:30 έως 1: 21:30                            

          ΕΡΓΑΣΙΑ 

ΕΚΔΡΟΜΗ

  Μονοήμερη εκδρομή των μαθητών του 49ου Γενικού Λυκείου Αθηνών των ομάδων προγραμμάτων στο Ασκληπιείο Επιδαύρου( Θέατρο Επιδαύρου, Εστιατόριο , Ναός Ασκληπιού, Θόλος, Άβατο, Μουσείο κλπ) , και στο Ναύπλιο.
Συνοδοί: Κωστούρου Αδαμαντία ΠΕ03, Κατσίκας Αγαμέμνων ΠΕ02, 
Μαραμαθά Ουρανία ΠΕ02.

 Σχετικό Βίντεο:     https://youtu.be/Rusi-LOIjGQ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ