49ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Διδακτέα και εξεταστέα ύλη 2022-2023
20-09-22 Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων Γενικού Λυκείου 2022-2023 που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας, μετά από σχετικές εισηγήσεις του ΙΕΠ
·Οδηγίες για τη διδασκαλία στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραματεία-Αρχαία Ελληνικά
·Οδηγίες διδασκαλίας Λατινικών Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Ιστορίας Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Πολιτικής Παιδείας Α΄τάξης Γενικού Λυκείου
Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα της Ξένης Γλώσσας στο Γενικό Λύκειο
·Οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών Προσανατολισμού Γ΄ Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών Γενική Παιδείας Γ΄ Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών Προσανατολισμού Β΄ Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Γεωμετρίας Β΄τάξης Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Γεωμετρίας Α΄τάξης Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Άλγεβρας Α΄τάξης Γενικού Λυκείου
Οδηγίες διδασκαλίας Άλγεβρας Β΄τάξης Γενικού Λυκείου
Οδηγίες διδασκαλίας Φυσικής Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Βιολογίας Α΄τάξης Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Βιολογίας Β΄τάξης Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Βιολογίας Προσανατολισμού Γ΄τάξης Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Χημείας Α΄τάξης Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Χημείας Β΄τάξης Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Χημείας Προσανατολισμού Γ΄τάξης Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Πληροφορικής Προσανατολισμού Γ΄τάξης Γενικού Λυκείου
·Οδηγίες διδασκαλίας Εισαγωγής στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ Β΄τάξης Γενικού Λυκείου
Οδηγίες διδασκαλίας Εφαρμογών Πληροφορικής Α΄τάξης Γενικού Λυκείου
08-09-22 Τρόπος αξιολόγησης μαθημάτων
22-08-22 Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα της Α΄, Β΄, και Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για το σχολικό έτος 2022-2023
Διδακτέα και εξεταστέα ύλη 2021-2022
Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων Γενικού Λυκείου για 2021-2022, που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας, μετά από σχετικές εισηγήσεις του ΙΕΠ.
Πατήστε , αντίστοιχα, παρακάτω για να ανοίξετε τις οδηγίες:
1. Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας του Ημερησίου και του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2021-2022
2. Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Βιολογίας του Ημερησίου και του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2021-2022
3. Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Χημείας του Ημερησίου και του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2021-2022
4. Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής του Ημερησίου και του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2021-2022
5. Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων της Άλγεβρας και της Γεωμετρίας
·Άλγεβρα της Α ́ τάξης Γενικού Λυκείου
·Γεωμετρία της Α ́ τάξης Γενικού Λυκείου
7. Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ξένης Γλώσσας του Ημερησίου και του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2021-2022
8. Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β’ τάξης του Ημερησίου και του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2021-2022
9. Μαθηματικά
1.ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ – ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
2.ΔΙΔΑΚΤΕΑ-ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ ΣΤΗ Β ́ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022
4.Πολιτική Παιδεία (Α’ τάξη) Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου
16-09-21 Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα της Α και Β τάξης ΓΕΛ που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές εξετάσεις για το σχ.έτος 21-22
14-09-21 Ομάδες και κλάδοι μαθημάτων, τρόπος και χρόνος εξέτασης και βαθμολόγησης, ορισμός και υποχρεώσεις επιτηρητών, υποχρεώσεις μαθητών κατά τη διάρκεια της εξέτασης, τρόπος διατύπωσης των θεμάτων, βαθμολόγηση των γραπτών δοκιμίων των προαγωγικών και α
Διδακτέα και εξεταστέα ύλη 2020-2021
ΝΕΟ ΘΕΜΑΤΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ http://www.iep.edu.gr/el/anazitisi-thematon
Διδακτέα και εξεταστέα ύλη στην ιστοσελίδα 2019-2020
https://www.minedu.gov.gr/lykeio-2/didaktea-exet-yli-lyk
Βιολογία Γ Λυκείου, Φιλολογικά Α - Β Λυκείου, Φυσικές Επιστήμες Α - Β Λυκείου, Ξένες Γλώσσες Α-Β Λυκείου, Ξένες Γλώσσες Γ Λυκείου, Πληροφορική Α-Β Λυκείου,
Πληροφορική Γ Λυκείου, Πανόραμα Φιλολογικά Γ Λυκείου, Μαθηματικά Α-Β Λυκείου, Μαθηματικά Γ Λυκείου, Πανόραμα Μαθηματικά Β-Γ, Κοινωνιολογία Ιστορία Γ Λυκείου
Φυσικές Επιστήμες Γ Λυκείου, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Γ
"Ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων των τάξεων Α',Β' και Γ' του Γενικού Λυκείου"
Α' τάξη Γενικού Λυκείου
|
|
1. Ενιαίο μάθημα με τρεις κλάδους: α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και
Γραμματεία, β) Νέα Ελληνική Γλώσσα και γ) Νέα Ελληνική Λογοτεχνία. 2. Ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους : α) Άλγεβρα και β) Γεωμετρία. 3. Ενιαίο μάθημα με τρεις κλάδους : α) Φυσική, β) Χημεία και γ) Βιολογία.
|
* Τα μαθήματα που διδάσκει το σχολείο μας
Β' τάξη Γενικού Λυκείου
|
|
1. Ενιαίο μάθημα με τρεις κλάδους: α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και
Γραμματεία, β) Νέα Ελληνική Γλώσσα και γ) Νέα Ελληνική Λογοτεχνία. 2. Ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους : α) Άλγεβρα και β) Γεωμετρία. 3. Ενιαίο μάθημα με τρεις κλάδους : α) Φυσική, β) Χημεία και γ) Βιολογία.
|
Γ΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (σύνολο ωρών 32) |
|
Μαθήματα Γενικής Παιδείας |
Ώρες |
Θρησκευτικά |
1 |
Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία |
6 |
Φυσική Αγωγή |
2 |
Σύνολο |
9 |
Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών |
Ώρες |
Αρχαία Ελληνικά |
7 |
Ιστορία |
7 |
Κοινωνιολογία |
7 |
Σύνολο |
21 |
Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών |
Ώρες |
Φυσική |
7 |
Χημεία |
7 |
Μαθηματικά |
7 |
Σύνολο |
21 |
Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας |
Ώρες |
Φυσική |
7 |
Χημεία |
7 |
Βιολογία |
7 |
Σύνολο |
21 |
Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής |
Ώρες |
Μαθηματικά |
7 |
Πληροφορική |
7 |
Οικονομία |
7 |
Σύνολο |
21 |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ (Οι μαθητές επιλέγουν ένα από τα μαθήματα) |
Ώρες |
Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά) |
2 |
Ελεύθερο Σχέδιο |
2 |
Γραμμικό σχέδιο |
2 |
Λατινικά |
2 |
Τo μάθημα επιλογής που διδάσκει το σχολείο μας είναι Αγγλικά
α/α |
Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ - Μαθήματα Γενικής Παιδείας |
Ώρες |
|
1 |
Θρησκευτικά |
1 |
|
2 |
Νεοελληνική Γλώσσα |
2 |
|
3 |
Νεοελληνική Λογοτεχνία |
1 |
|
4 |
Ιστορία |
2 |
|
5 |
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής |
2 |
|
6 |
Βιολογία |
2 |
|
7 |
Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών |
1 |
|
8 |
Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά) |
2 |
|
9 |
Φυσική Αγωγή (μη γραπτώς εξεταζόμενο) |
2 |
|
10 |
Μάθημα Επιλογής |
α) Δεύτερη Ξένη γλώσσα (Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά) β) Ελεύθερο Σχέδιο * γ) Γραμμικό Σχέδιο * δ) Ιστορία της Τέχνης ε) Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών (ΑΟΔΕΥ) |
2 |
|
Σύνολο Ωρών γενικής παιδείας: |
17 |
* Όσοι μαθητές επιθυμούν να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις των Ειδικών Μαθημάτων Ελεύθερου Σχεδίου και Γραμμικού Σχεδίου, δύνανται να δηλώσουν ότι θέλουν να παρακολουθήσουν και τα δύο μαθήματα, εκ των οποίων το ένα θα διδάσκεται μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος.
Το ωρολόγιο πρόγραμμα των Μαθημάτων Προσανατολισμού της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου είναι το εξής:
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΩΡΕΣ |
1) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα |
5 |
2) Ιστορία |
3 |
3) Λατινικά |
3 |
4) Λογοτεχνία |
2 |
5) Κοινωνιολογία |
2 |
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
1) Μαθηματικά |
5 |
2) Φυσική |
3 |
3) Χημεία |
3 |
4) Βιολογία |
2 |
5) ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) |
2 |
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
|
1) Μαθηματικά |
5 |
2) ΑΟΘ (Αρχές Οικονομικής Θεωρίας) |
3 |
3) Ιστορία |
3 |
4) ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) |
2 |
5) Κοινωνιολογία |
2 |
Σύνολο Ωρών μαθημάτων προσανατολισμού: |
15 |
· Οι μαθητές της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου έχουν δικαίωμα να αλλάξουν:
Ø Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού έως και την 20ή Σεπτεμβρίου κάθε διδακτικού έτους (ν. 4327/2015, ΦΕΚ Α΄ 50) και
Ø μάθημα επιλογής έως και την 30ή Σεπτεμβρίου κάθε διδακτικού έτους.
Εξετάσεις για την εισαγωγή στηντριτοβάθμια εκπαίδευση 2015 - 2016- 2017· Τα Επιστημονικά πεδία ορίζονται ως εξής: 1ο Επιστημονικό πεδίο (Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Σπουδές) 2ο Επιστημονικό πεδίο (Τεχνολογικές και Θετικές Σπουδές) 3ο Επιστημονικό πεδίο (Σπουδές Υγείας και Ζωής) 4ο Επιστημονικό πεδίο (Παιδαγωγικές Σπουδές) 5ο Επιστημονικό πεδίο (Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής) · Στις Εξετάσεις Εισαγωγής του σχολικού έτους 2015-16 δίνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες οι εξής δυνατότητες: Α) Να δώσουν εξετάσεις σε τέσσερα (4) μαθήματα και να είναι υποψήφιοι/ες σε ένα μόνο Επιστημονικό Πεδίο, όπως προβλεπόταν από το πρόσφατα νομοθετημένο σύστημα εισαγωγής (Ν.4186/2013). Β) Αν οι υποψήφιοι/ες επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δεύτερο Επιστημονικό Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν και ένα 5ο μάθημα (Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού), όπως αυτά περιγράφονται στους πίνακες που ακολουθούν. 1. Όλοι οι υποψήφιοι, ανεξάρτητα από την ομάδα προσανατολισμού, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από τρία επιστημονικά πεδία το ένα ή τα δύο επιστημονικά πεδία στα οποία θα έχουν πρόσβαση. 2. Στον υπολογισμό των μορίων, δύο από τα τέσσερα μαθήματα που θα αντιστοιχούν σε ένα Επιστημονικό Πεδίο θα έχουν αυξημένο συντελεστή βαρύτητας, που θα ορισθεί με υπουργική απόφαση. 3. Στο 4ο επιστημονικό πεδίο η πρόσβαση είναι εφικτή από όλες τις ομάδες προσανατολισμού. εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων: Για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τα πανελλαδικώς τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα ανά Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης είναι τα εξής: |
||
Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών |
||
|
||
|
||
|
||
Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών |
||
|
||
|
||
|
||
Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής |
||
|
||
|
||
|
Από το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε (28/5/2015) η ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία και οι συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων για το σχολικό έτος 2015-2016.
Ο αριθμός των Τμημάτων/Σχολών/Εισ. Κατευθύνσεων ανά Επιστημονικό Πεδίο είναι ο εξής:
1ο Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές & Κοινωνικές Επιστήμες: 108
2ο Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες: 218
3ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής: 94
4ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες της Εκπαίδευσης: 37
5ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής: 132
Παραδείγματα:
- Τα τμήματα Βιολογίας και τα περισσότερα τμήματα Γεωπονικού Προσανατολισμού ανήκουν στο 2ο και στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.
- Οι Σχολές Φυσικής Αγωγής και Μουσικών Σπουδών σε όλα τα Επιστημονικά Πεδία.
- Οι Αστυνομικές Σχολές και οι Πυροσβεστικές Ακαδημίες στο 1ο, 2ο και 5ο πεδίο.
- Οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης στο 1ο και στο 5ο πεδίο.
- Τα τμήματα Μουσικών Σπουδών και Κινηματογράφου στο 1ο και στο 2ο πεδίο.
Συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων (2015-2016)
Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου για εισαγωγή στις σχολές στα τμήματα και στις εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων που είναι ενταγμένα σε κάθε ένα από τα ανωτέρω Επιστημονικά Πεδία θα υπολογίζονται τα μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού που ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, ως ακολούθως:
Α. Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών
1ο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών
α) Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Ιστορία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)
3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής
α) Βιολογία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα εννιά (0,9)
β) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή μηδέν κόμμα τέσσερα (0,4)
4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης
α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Μαθηματικά Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)
Β. Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών
α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)
3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής
α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)
4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης
α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Ιστορία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)
Γ. Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής
α) Βιολογία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα εννιά (0,9)
β) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή μηδέν κόμμα τέσσερα (0,4)
4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης
α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Ιστορία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)
5ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής
α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Αρχές Οικονομικής Θεωρίας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)
Τάξη
Γ' 2014 -2015 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1. Θρησκευτικά |
Ώρες |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ
|
Ώρες
|
ΙΙ._ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
(α) Θεωρητική
κατεύθυνση α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1.
Αρχαία Ελληνικά
|
Ώρες
5 |
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ
|
Ώρες 5
|
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1.
Μαθηματικά Ι. Κύκλος Πληροφορικής και Υπερεσιών α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1.
Μαθηματικά
|
Ώρες 5
|
* Τα μαθήματα που διδάσκει το σχολείο μας
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
Μαθήματα |
Α Τετράμηνο |
Β Τετράμηνο |
Μ.Ο.Τετραμήνων |
Γραπτά |
Γ.Μ.Ο. |
ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ |
ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ |
ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ |
|
|
|
|
|
|
|
Θρησκευτικά |
20 |
19 |
19.5 |
20 |
19.8 |
|
|
Αρχ. Ελλ. Γλώσσα |
20 |
18 |
19 |
20 |
19.5 |
|
|
Ν. Ελλ. Γλώσσα |
19 |
16 |
17.5 |
18 |
17.8 |
- |
17.85 |
Ν. Ελλ. Λογοτεχνία |
18 |
17 |
17.5 |
19 |
18.3 |
|
|
Ιστορία |
14 |
16 |
15 |
19 |
17 |
|
|
Φυσική |
14 |
16 |
15 |
19 |
17.1 |
|
|
Βιολογία |
16 |
17 |
16.5 |
19 |
17.8 |
|
|
Μαθηματικά |
14 |
17 |
15.5 |
20 |
17.8 |
18 |
19.4 |
Κοινωνιολογία |
19 |
17 |
18 |
20 |
19 |
|
|
Φυσική Αγωγή |
18 |
17 |
17.5 |
|
17.5 |
|
|
Αγγλικά |
18 |
17 |
17.5 |
19 |
18.3 |
|
|
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ |
|
|
|
|
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά |
18 |
18 |
18 |
15.5 |
16.8 |
17.5 |
16.10 |
Λατινικά |
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
- |
20 |
Ν. Ελληνική Λογοτ. |
15 |
16 |
15.5 |
18 |
16.8 |
16 |
16.56 |
Ιστορία. |
20 |
20 |
20 |
19.8 |
19.9 |
|
19.86 |
ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
|
|
|
|
|
|
|
Αρχ.Οικ.Θεωρίας |
18 |
18 |
18 |
20 |
19 |
|
19.4 |
|
|
|
|
|
18.3 |
|
18.45 |
Βαθμός πρόσβασης μαθήματος
Γενική Παιδεία: Νεοελληνική
Γλώσσα (17.5x0.3)+(18x0.7)=5.25+12.6=
17.85
Μαθηματικά - Στατιστική (18x0.3)+(20x0.7)=5.4+14=
19.4
Κατεύθυνση:
Αρχαία Ελληνικά (17.5x0.3)+(15.5x0.7)=5.25+10.85=
16.10
Λατινικά (20x0.3)+(20x0.7)=6+14= 20
Ν. Λογοτεχνία (16x0.3)+(16.8x0.7)=4.8+11.76=
16.76
Ιστορία (20x0.3)+(19.8x0.7)=6+13.86= 19.86
Α.Ο.Θ. (18x0.3)+(20x0.7)=5.4+14= 19.40
129.17 : 7 = 18.452 δηλαδή
18.45
Μόρια
[(Τελικός βαθμός πρόσβασης x 8)+(1ο μάθημα βαρύτητας x 1.3)+(2ο μάθημα βαρύτητας x 0,7)]100
1ο Πεδίο
1ο Μ.Β Αρχαία Ελληνικά Κατέυθυνση
2ο Μ.Β Ιστορία
π.χ
Σύνολο μορίων [(18.43x8)+(16.10x1.3)+(19.86x0.7)]100=
(147.6 + 20.93 + 13.902)100=
182.432 x 100=
18243.2
Από Θεωρητική κατεύθυνση πόσα μόρια χάνονται αν θέλεις σχολές από το 2ο Πεδίο
1ο Μάθημα: Μαθηματικά-Στατιστική Γ.Π, συντελεστής 0.9
2ο Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα Γ.Π, συντελεστής 0.4
Μόρια: [(18.43x8)+(19.4x0.9)+(17.85x0.4)]100=
(147.6 +
17.46 + 7.14)100=
17.218
Μόρια που χάθηκαν: 18243 - 17218 = 1025
Σχολές με ειδικά Μαθήματα
[Μόρια Μαθημάτων] + Μόρια Ειδικών Μαθημάτων
Στο σύνολο μορίων προσθέτουμε τα μόρια των ειδικών μαθημάτων
Ορισμένες σχολές για να δηλώσεις απαιτούν ειδικό μάθημα
Ο βαθμός του ειδικού μαθήματος θα είναι >=10
Τα μόρια από το ειδικό μάθημα δεν προστίθενται στο γενικό σύνολο μορίων
Μόνο τα μόρια από το Α.Ο.Θ όταν εξετασθεί
πανελλαδικά προστίθεται στα γενικά μόρια